Σαν κεραυνός εν αιθρία σκάει η είδηση για το «λουκέτο» άλλοτε κραταιάς εταιρείας στην Ελλάδα. Πελάτες της Balomenos Doors είδαν αναστατωμένοι τα καταστήματα θωρακισμένων πορτών ασφαλείας να κατεβάζουν ρολά.
Η εταιρεία του Βασίλη Μπαλωμένου, που ιδρύθηκε το 1989, μεσουρανούσε πριν από δεκαετίες, αλλά έχασε βηματισμό την περίοδο της κρίσης χρέους και των capital controls, μειώνοντας την παρουσία της σε 4 σημεία πώλησης που λειτουργούσαν ως εκθέσεις.
Οι προσπάθειες ανάταξης της δραστηριότητας συνάντησαν τη δίνη της κρίσης της πανδημίας, ενώ τη χαριστική βολή φέρεται να έδωσε ένα απροσδόκητο γεγονός, που βύθισε στο πένθος την επιχειρηματική οικογένεια.
Πηγές στον ανταγωνισμό, όπου προσφεύγουν οι καταναλωτές για εξαρτήματα και ανταλλακτικά, σημειώνουν στο powergame.gr ότι η εταιρεία έκλεισε, καθώς δεν υπήρχε διάδοχο σχήμα για να στηρίξει την Balomenos Doors, η οποία, πάντως, είχε βρεθεί σε αδιέξοδο τα τελευταία χρόνια.
Για την εταιρεία έχει εκδοθεί προσωρινή διαταγή από το Πρωτοδικείο Αθηνών, που διόρισε προσωρινή διαχειρίστρια προκειμένου να προβαίνει σε επείγουσες πράξεις εκπροσώπησης.
Σημειώνεται ότι ο Βασίλης Μπαλωμένος είχε συνδέσει το όνομά του με τις θωρακισμένες πόρτες ασφαλείας. Ηλεκτρολόγος μηχανολόγος ο ίδιος, εγκαινίασε την παρουσία του στην αγορά στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν δεν υπήρχε ανταγωνισμός στον κλάδο.
Αναλάμβανε εκείνη την εποχή την τοποθέτηση θωρακισμένων πορτών. Λίγο αργότερα δημιούργησε το πρώτο κατάστημα. Μεταφέρθηκε στις σημερινές εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μοσχάτο στα τέλη της δεκαετίας του ’90, έχοντας μέχρι τότε οικοδομήσει εμπορικές σχέσεις με εξαγωγείς στην Ιταλία, απ’ όπου έπαιρνε το μεταλλικό τμήμα των πορτών για να το επενδύσει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του με ξύλο, τελειοποιώντας το προϊόν με κλειδαριές ασφαλείας και άλλα τμήματα.
Η εταιρεία επεκτάθηκε στη συνέχεια, επενδύοντας σε πιστοποιητικά ποιότητας για να παραμείνει ανταγωνιστική, αλλά η δίνη της κρίσης ανέτρεψε τα σχέδια του επιχειρηματία, που είχε εν τω μεταξύ εγκαινιάσει κι άλλη εταιρεία, με πιο προσιτά προϊόντα για τον καταναλωτή, την Bravoport.
Σημειώνεται ότι εν τω μεταξύ είχαν μπει στην αγορά και νέοι παίκτες, εκμεταλλευόμενοι τις προοπτικές του κλάδου, που είχε προοπτικές παρά τις αβεβαιότητες στο οικονομικό περιβάλλον.