Καταναλωτές από τον Πειραιά και διάφορες περιοχές της επαρχίας καταγγέλλουν σοβαρές καθυστερήσεις στις μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ, γεγονός που έχει προκαλέσει σύγχυση και σημαντικά προβλήματα στους οικιακούς λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ο ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να πραγματοποιεί μηνιαίες μετρήσεις αντί για τετραμηνιαίες, προκειμένου να αποφεύγεται η συσσώρευση κιλοβατωρών και κατ’ επέκταση οι υπέρογκες χρεώσεις, αλλά και για να περιοριστεί το φαινόμενο της ρευματοκλοπής.

Ωστόσο, όπως καταγγέλλουν πολίτες, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι συνεπής στην τήρηση αυτού του χρονοδιαγράμματος. «Ανύπαρκτες» μετρήσεις και λογαριασμοί χωρίς εκκαθάριση

Πολλοί καταναλωτές αναφέρουν, σύμφωνα με το financial report ότι οι προβλεπόμενες μετρήσεις δεν γίνονται στο τέλος κάθε μήνα, όπως αναφέρεται στους λογαριασμούς, με αποτέλεσμα οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας να μη λαμβάνουν έγκαιρα τις απαραίτητες ενδείξεις για την έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών.

Σε αρκετές περιπτώσεις, οι λογαριασμοί που φτάνουν στους πολίτες καλύπτουν λάθος χρονικές περιόδους —π.χ. διαστήματα επτά ή δέκα ημερών— λόγω της μη έγκαιρης καταχώρησης των μετρήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι κιλοβατώρες που εμφανίζονται να διαφέρουν από εκείνες που έχουν καταγράψει οι ίδιοι οι καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό ιδιοκτήτη σπιτιού σε επαρχιακή πόλη, ο οποίος βρήκε στην πόρτα του σημείωμα από συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ που ανέφερε ότι δεν πραγματοποιήθηκε μέτρηση λόγω έλλειψης πρόσβασης στο ρολόι – παρόλο που το ρολόι βρισκόταν σε εμφανές σημείο και ήταν άμεσα προσβάσιμο.

Όπως ανέφεραν, σε περιπτώσεις παραπόνων δίνεται εντολή στα συνεργεία να επανεξετάσουν τις μετρήσεις στις επίμαχες περιοχές. Ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι οι ενδείξεις των ρολογιών αποστέλλονται απευθείας στους παρόχους, και ως εκ τούτου η ίδια η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την τελική χρέωση στους λογαριασμούς.

Σε ερώτηση για το τι γίνεται όταν υπάρχει λάθος στη μέτρηση, ο ΔΕΔΔΗΕ απάντησε ότι οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν τις ενδείξεις τους είτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είτε τηλεφωνικά στο 800 400 0000.

Αν διαπιστωθεί απόκλιση, λαμβάνεται υπόψη η μέτρηση του συνεργείου. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία υποστηρίζει ότι τέτοιου είδους λάθη είναι σπάνια και διορθώνονται άμεσα.

ΠΗΓΗ