Η ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών βρίσκεται σε φάση αλλαγών, καθώς νέοι πάροχοι ετοιμάζονται να εισέλθουν στον χώρο, ανατρέποντας τις ισορροπίες.

Ένα παράδειγμα είναι η Orizon Telecom, θυγατρική της Volton, που αναμένεται να λανσάρει υπηρεσίες ως εικονικός πάροχος (MVNO) στις 27 Μαρτίου.

Στόχος της είναι να προσφέρει καινοτόμες συνδυαστικές υπηρεσίες ενέργειας και τηλεπικοινωνιών, με ανταγωνιστικά τιμολόγια.

Παράλληλα, η ΔΕΗ μέσω της FiberGrid επεκτείνεται δυναμικά στην αγορά οπτικών ινών, με στόχο να καλύψει 1,7 εκατομμύρια συνδέσεις μέχρι το τέλος του 2025.

Επίσης, οι δορυφορικές υπηρεσίες, όπως αυτές της Starlink, κερδίζουν έδαφος, ειδικά σε περιοχές όπου οι ευρυζωνικές ταχύτητες είναι περιορισμένες.

Αυτές οι εξελίξεις δείχνουν ότι η αγορά τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα γίνεται πιο ανταγωνιστική, με νέες επιλογές για τους καταναλωτές.